vineri, 29 aprilie 2011

Timpul

Buna ! Azi o sa postez ceva date  despre "Timp " .Cu Totii va intrebati ce este timpul .Drept sa va spun Timpul nu exista ..E doar o inventie stupida , dar necesara
.Mi-e pofta sa traiesc . Nu prea mai sunt legat de nimeni si de nimic .. Vreau sa citesc , sa scriu pe blog , si sa nu trebuiasca sa ma gandesc la scoala .  Nu prea mai imi pasa de ce zic ceilalti, pentru ca la sfarsit tot ce ramane din noi sunt amintirile celorlalti, traim unii prin altii, iar un om nu moare cu adevarat decat atunci cand toata lumea l-a uitat. Tin la prietenii mei. Mi-e foaaaarte dor de ei, dar e vina mea ca i-am dat pe toti pentru a realiza ceva in viata mea. O sa ii castig la loc si o sa ma distrez mult mai tare ca inainte.

    Acum serios vorbind, o sa o las mai usor cu lenea si pierderea timpului si o sa incep sa traiesc din nou .
    Ca incheiere o sa va rog frumos sa imi dai si mie un like pe facebooku blogului http://www.facebook.com/pages/Blog-La-uR/205440009489190  ...sau pe in dreapta blogului dedesuptul videoclipului aceluia .Noroc!!!!

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu